Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-15, 15:43   #41
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å klage over dårlig tid er vår tids skrytemetode

Jeg synes ikke dette lyder kjent. Men det handler vel mer om hvor skoen trykker? I min vennekrets har alle full jobb og barn. (Jeg tror jaggu ikke jeg kjenner noen som jobber redusert eller er arbeidsledig. ) Så da blir det liksom ikke noe hot shot over å være busy. Man klager vel helst over det i samme tonefall som man klager over å ha lagt på seg fem kilo (som heller ikke er skryt over at man har råd til å spise sjokolade hver dag. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat