Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-07, 12:52   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne var drøy!

Det var mildt sagt forferdelig dårlig gjort. Men det er ikke derfor jeg ønsker å diskutere strafferammer.

Jeg er for retten til selvbestemt abort - og ser krenkelsen mot mor som større enn det at babyen ble abortert - selv om det var grusomt i denne sammenhengen.

Dødsstraff vil jeg aldri argumentere for, fordi en får ikke liv tilbake ved å ta flere liv - og rettsystem og domstoler tar feil, kanksje ikke så ofte, men det skjer.

Er enig i at dommer mot voldtekt og andre seksuelle overgrep mot voksne og særlig barn er for lave i dag. Men synes også det blir feil å holde det opp mot økonomisk kriminalitet. Det er ikke mer eller mindre umoralsk, jeg mener det er for forskjellig til å kunne sammenlignes.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat