Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-15, 12:56   #6
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Dette tror jeg også. I andre episode snakket han med kona i sengen, men i neste klipp hadde ingen ligget ved siden av han den natten. Creepy.

Ellers er jeg skuffet over at det er så mye blod, gørr og voldligheter. Det tar brodden av serien for min del, og skuffer meg litt. Sesong 1 og 2 var ikke helt slik.

Holder fast med førsteinntrykket mitt her. Jeg synes sesong 1 hadde en nordisk spissfindighet, som en krimserie i egen klasse. Nå er det mord på rekke og handling som ruller rundt i manusforfatterens voldsfantasi. Jeg synes serien mistet noe for min del.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat