Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-15, 23:22   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Sv: Hvis jeg skulle ha fått meg en hund hva skulle det vært?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg liker godt staffer, jeg.
Jeg er litt skeptisk med tanke på at de visstnok trenger mye mosjon og en veldig fast hånd.

Det er raser som trenger mye mer trim enn staffen. Vi synes gan tilpasser seg vårt halvslappe liv ganske godt. Men som andre terriere så trenger han litt hjernetrim, og de er vel litt bestemte.

Jeg har gått tre kurs med han, og det er fordi jeg trenger det. Har en liten pause nå til over nyttår, men har planer om å gå jevnlig kurs frem til han er to år, han blir 10 mndr neste uke.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat