Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-15, 13:48   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koselig julefilm for seksåring som ikke leser tekst

Jeg vet at mange her inne liker den, men jeg synes ikke den er spesielt bra og den har ikke fenget mine (eller mitt barn, jeg har jo bare en som har sett den) så voldsomt. Jeg synes grafikken er grusom (jeg synes generelt at dataanimerte menneskene ser litt syke ut når de skal fremstå så naturtro som mulig, da er det bedre med karikerte fremstillinger, etter min mening), men jeg tror det var mer historien som ikke har slått an hos mitt eldste barn.

På Netflix ligger "Arthurs Julerace"- den så vi med Sønnemannen på kino da han var 4 og den likte han, men det er mer action og tjohoi enn det er koselig, kanskje?

"Jul i Flåklypa" (fra 2014) var populær her, også liker mine barn "Snømannen" veldig godt, den ser de x-antall ganger før jul- men jeg vet ikke om disse ligger på Netflix.