Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-15, 00:11   #43
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å knuse drømmen til barnet ditt

Dere som er negative til nivådeling, har dere personlige erfaringer med dette? Er dette noe som forsking og praksis er helt tydelige på?

Det er brutalt å få en slik beskjed som 12 åring. Og det finnes ingen god måte å fortelle en ivrig ung gutt at du ikke er god nok. Utrolig bra han tar utfordringen på strak arm, min erfaring med nivådelte treningsgrupper er at de ikke er statiske, de som viser progresjon, innsats og er positive kommer veldig langt.

Jeg var veldig skeptisk til systemet, men etter å ha vært en del av dette i 1.5 år er mitt syn noe ganske annet. Men det er kun basert på egne erfaringer og ikke forskning. Ja, det finnes enkelte utøvere som var benkeslitere til langt opp i tenårene, men mitt inntrykk er at det ikke er normalen.

Delingen skjer når de går fra 7'er til 9'er fotball og lagene blir delt inn i divisjoner. Samme skjer når man spiller 9'er til 11'er. Det er store forskjeller på å spille 9'er og 11'er.