Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-15, 11:48   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Jule)-buffet - greit å ta mer enn du vet du klarer å spise opp?

Jeg skjønner ikke helt hva du spør om, tror jeg. Spør du oss om vi synes det er greit at folk forsyner seg med mer enn de greier å spise opp? Det tror jeg vel ganske mange av oss har greid å gjøre på buffet innimellom. Jeg har i alle fall gjort det selv, og jeg lar heller noe ligge igjen enn å spise meg altfor stappmett. Selvsagt kan man gå flere ganger og ta mindre hver gang, det er vel det beste, men det er lett å la seg rive med - kanskje særlig hvis man først har tatt noe, og så oppdager noe annet på buffeten som man egentlig har mer lyst på.

Eller spør du om vi tror "den gemene hop" synes dette er greit? Det vet jeg ikke hva jeg tror om. Det kommer an på hvem som utgjør den aktuelle hopen, tenker jeg. Noen vil sikkert synes det er ufint, andre vil ikke legge spesielt merke til det.