Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-15, 12:51   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, men det er fordi kunst i form av bilder, malerier og skulpturer ikke gir meg noe. Om folk får samme opplevelse av den type kunst som jeg får av musikk og dans, så forstår jeg lett hvorfor folk bruker mange tusen kroner på det.

Jeg er litt her, merker jeg. Det er ganske mange ting jeg synes det er rarere å bruke 8000 på enn et kunst man virkelig liker og ønsker seg, og man kan jo også argumentere med at kunst er mer varig glede enn f. eks en storbyferie. Men dersom jeg hadde hatt 8000 på å bruke på hva som helst, er jeg usikker på om jeg hadde kjøpt kunst, altså. Da måtte det vært noe jeg virkelig falt pladask for.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat