Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-15, 13:41   #16
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du kunst på veggen?

Ja, det har vi. Bildene vi har oppe er i hovedsak kunst (de fleste(?) har vi tilegnet oss via medlemsskap i kunstforeninger). Jeg syns ikke 8 000 kr er avskrekkende mye å bruke på kunstverk, nei, men det er mer enn det vi kunne ha prioritert å bruke per se selv om det ene kunstverket vi har nok ligger på rundt den summen i dag (ikke kjøpt for det). Jeg har et par kunstnere jeg veldig gjerne ønsker å tilføye (mer) av når den tid kommer at vi får råd til å bruke det det koster, men enn så lenge er det andre ting som kommer først i prioriteringslisten.

Det jeg liker ved kunst er at det er så varig, og hele tiden gir et inntrykk og en "lunhet". På samme tid vil jeg ikke ha for mye på veggene da jeg liker det rent og enkelt. Vi har kun 3 bilder av familien oppe på veggene, men det skyldes mer at vi lider av beslutningsvegring når det gjelder å velge ut forstørrelser enn at vi ikke ønsker å ha disse oppe så det kommer med tid og stunder.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat