Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-06, 21:35   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Du har jo fått masse bra tips her, jeg skal ikke legge til så mye, men jeg kan også bekrefte at det er mulig å gå ned i vekt og bli der. Jeg gikk ned 10 kg på 9 måneder for 6 år siden, og holdt vekten lenge etterpå. Nå har jeg riktignok gått opp 5 av dem igjen fordi jeg ikke skjønte at jeg ikke kunne spise like mye når jeg sluttet å amme . Så det kan det være verdt å være obs på.

Jeg vil også nevne noen kaloribomber som mange ikke tenker på. Vanlig yoghurt er ikke spesielt sunt, selv om man trenger kalsium, og selv om det er bedre med yoghurt enn sjokolade. Kjeks har fascinerende mange kalorier, og man spiser fort hele pakka. Cafe latte inneholder mye H-melk, og blir ikke bedre med et par sukkerbiter oppi.
Jeg er ikke i nærheten av mange andre her hva selvlagd fra bunnen, rene råvarer og mengden grønnsaker angår, men det kan nå gå greit likevel. Det er lurt å prøve å få inn mer fisk i kostholdet, prøv noen nye fiskeoppskrifter. Min gode gamle "to fiberknekkebrød med mye makrell i tomat" hver morgen har vært en slager for meg, sunt fett og ligger godt i magen frem mot lunsj.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat