Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-15, 08:36   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bestilling fra Lego.com

Jeg har bestilt en julegave derfra i år og begynner å bli litt nervøs. Bestilte gaven den 1 desember og den 4 desember fikk jeg en mail om at den var sendt med et sporingsnummer som skulle virke i løpet av 24 timer. Når det hadde blitt den 9 og sporingen ikke virket ennå sendte jeg en mail til kundeservice som jeg ennå ikke har fått svar på.

Kan jeg regne med at den kommer til jul? Eller bør jeg begynne å tenke på alternative julegaver? For jeg har ikke mulighet til å finne samme legosett i butikkene her og det var en så utrolig perfekt gave.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat