Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-15, 21:27   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har lagd Bountykuler

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nå fikk jeg skikkelig lyst på! Sa i kveld til eldste at "nå er vi ferdig med baking og laging av godteri denne julen", men det spørs om vi ikke må lage i morgen.....

Ja, når jeg skjønte det med kokingen (og unngikk å svi sjokoladeblandingen, noe jeg gjorde første gang, men det var bare fordi jeg var helt hjernedød fordi storebror og lillesøster kranglet sånn) var det jo ganske greit. Storebror mente det var et "greit prosjekt" og jeg er for så vidt enig. Hyggelig å rulle ut kulene og lett å være med for stor og liten.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat