Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-15, 22:03   #18
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tenkt å handle hos Next? Les dette først

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jeg er fortsatt av den formening at når jeg har bestilt to separate ordrer, med separate betalinger så skal det behandles som, nettopp, separate ordrer. Det har jeg jo gjort tidligere, både med norske og utenlandske nettbutikker. Så lenge det, som jeg skriver over, ikke er entydig (eller i det hele tatt noe) regelverk/betingelser så er det innafor.

En har jo gjerne betalt høyere portokostnader også for to separate ordre enn om de sendes sammen, så en blir dobbelt lurt om butikken slår det sammen og så kommer totalen over tollgrensa.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat