Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-15, 13:37   #20
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vin til pinnekjøttet

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ville aldri vurdert rødt til pinnekjøttet, men jeg ser polet har noen anbefalinger. http://www.vinmonopolet.no/artikkel/...pinnekj%C3%B8t

Jeg drakk Moët (Champagne) i fjor og den var aldeles suveren. Ellers ville jeg gått for en feit riesling.

I år skal jeg ha Diebolt-Vallois Blanc de Blancs Brut, den er ganske rimelig i forhold til den høye kvaliteten. Den skal være perfekt til pinnekjøtt.

Jeg drakk en cremant til pinnekjøtt på lørdag, den var riktig god og sto fint opp mot røkt pinnekjøtt.

Jeg er nesten sikker på at det er denne jeg har kjøpt, nå når jeg ser flasken/etiketten.