Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-07, 22:47   #15
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Dette bordet likte jeg svært godt. Hvor mange kan du dekke til?

Vi kjøpte et bord i heltre ubehandlet bøk fra en dansk fabrikk i fjor. Kan dekke til 12(14) Har klaffer som kan settes på.
Det dumme med ubehandlet er at det krever endel vedlikehold og bordet er svært tungt. Og jeg ville heller hatt plater i midten istedetfor klaffer.
Men bordet ellers er jeg fornøyd med og stolene er gode å sitte på.

Jeg kan ikke helt huske hvor mange vi har hatt rundt bordet, men det er veldig god plass når vi har de tre platene vi har i. Vi kan også bestille en plate til dersom vi får stor nok plass til å trekke ut bordet. Det blir ekstra god plass på endene når det er avrundet, man får jo plass til tre stk bare på hver ende.

Bordet er forøvrig også ganske tungt da, siden det er massivt tre. Men det blir jo lettere å bære på når man tar ut platene selvfølgelig.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat