Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-16, 14:32   #7
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.030
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket garn til Mariusgenser?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

...

Jeg synes Marius-oppskriftene er vanvittig store i størrelsen. Jeg anbefaler å gå ned en størrelse, og heller strikke den lenger. Jeg har min i barnestørrelse, strikket lenger. Jeg fikk først en som var strikket i str. XS, men den var alt for stor.

Ikke når man bruker oppskrift fra 70-tallet. Jeg strikket ny Mariusgenser i fjor, og måte bruke deres størrelse 44 for å få noe lik vår størrelse 38/40.

Jeg har ikke rukket å montere genseren min ennå. Jeg brukte Vestlandsgarn, og er ikke fornøyd med at man skimter de andre fargene bak hvitfargen på mønsteret (jeg har hvit som hovedfarge). Skulle jeg ha strikket denne igjen, ville jeg nok ha valgt dyrere garn.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat