Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-16, 20:26   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksualundervisning i skolen - god nok?

En bekjent av meg jobbet en stund på sus-telefonen (sexopplysningstelefon for ungdom), og han fortalte at mange svært unge hadde helt forskrudde oppfatninger om alt man måtte teste ut. Så det gikk en del tid på å fortelle at vanlig samleie faktisk er en svært god start.

Personlig tror jeg kanskje at jeg foretrekker å fortelle dette til ungene mine selv, men jeg skjønner jo at manglende sexundervisning i skolen innebærer at en del unger ikke får noen forklaringer overhode.