Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-16, 14:54   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Vi har hatt begge deler, og ser heller ingen ulemper med innekatt når de får sine behov dekket. Jeg vil dog anbefale å anskaffe to katter når de skal være inne, selv om man er mye hjemme selv. De vil ha mye selskap i hverandre, spesielt hvis de vokser opp sammen. Jeg kjenner ikke rasen Hellig Birma spesielt, så jeg uttaler meg generelt.

Det er to minus som man må overveie. Det ene er ikke et stort problem altså, men kan skal noe irritasjon - kattesand Uansett hvilken sand man velger så blir det dratt litt utover. Og alle typer vil avgi noe lukt, så regn med å skifte ofte. Kanskje dere er heldige å ha et supert sted som et vaskerom e.l. som kassen kan stå? Og gå for en kasse med lokk og dør.

Det andre er pass når man er bortreist. Dere reiser fortsatt sydover sommerstid? Har dere noen som kan passe pus? Det er langt vanskeligere å få kattevakt til innekatt enn utekatt er min erfaring. Om ikke dere har venner eller familie tilgjengelig, så kan det hende det finnes et godt kattepensjonat i nærheten? Uansett, så er det noe man må ha en plan for.

Jeg elsker å ha innekatt! De blir hakket mer lydige enn utekatter. Våre var mer som hunder enn katter egentlig Jeg ønsker meg pus igjen. Vi er fire mot en i husstanden

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat