Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-16, 15:01   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Takk for svar!

Jeg tviler sterkt på jeg kan klare å overtale mannen min til å ta to katter i hus. Så den må nok klare seg med meg som selskap...

Ang. kattesand: Sist jeg hadde katt, for 12 år siden, så brukte vi sånne perler i kattetoalettet? Aner ikke om det fremdeles er anbefalt, men det ble lite søl av det. Uansett så har vi vaskerom kassen kan stå på, ja. Og jeg foretrekker de med lokk og dør.

Jeg har allerede to venner som har meldt seg som kattepassere til sommerferiene. Det er jo selvsagt ikke gitt at de vil ha mulighet hver gang, og da er alternativet kattepensjonat rett i nærheten her.