Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-16, 20:40   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med innekatt?

Jeg jobber hos dyrebeskyttelsen som frivillig og har fire katter selv. Har tidligere hatt raskekatter som var innekatter i all hovedsak. Siameseren var litt ute sammen med meg om sommeren, men var såpass egnstelig at hun helst holdt seg i døra.
Kattesand rundt om, og mas når du skal gjøre andre ting er de mest slitsomme tingene.
Hellig birma er en flott rase og fint egnet til innekatt. Du som er hjemme gjør meg mindre betenkt, for det er frykelig kjedelig for en pus å være alene inne hele dagen. Jeg anbefaler, som de andre, to katter når du skal ha innekatt.
I forhold til kattesand får du det du betaler for, det finnes også fine matter som samler opp sand som detter utenfor. Do med lokk og dør, matte og god sand så er jobben gjort egentlig. Ikke sett den på varmekabler.....hehe
Det er utrolig mye kos og selskap i katter! Lykke til!