Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-16, 22:36   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar du i samfunnsdebatt i sosiale medier?

Det er ikke mye samfunnsdebatt på min fb-vegg, men det hender jeg deler ett og annet. Tror jeg.

Derimot er det mye nyheter og debatter hos mine fb-venner, og det leser jeg med stor interesse. Har mange mediefolk og en hel del politisk interessert fb-venner, så det er mye nyttig i feeden hos meg, takk og lov.

Jeg kommenterer aldri under nyhetsmediers fb-poster, med unntak av her om dagen da jeg ble provosert av noe.

Tror jeg konkluderer med at facebook er min kilde nr 1 til nyheter og aktuelle saker, faktisk. Jeg starter der og klikker meg videre på linker som deles.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat