Tråd: GTA og alder
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-16, 10:45   #140
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: GTA og alder

Selvfølgelig er det forskjell å følge opp ulike fritidsaktiviteter, det er vel ingen som sier noe annet heller. Men det er da ikke et argument for at man ikke skal følge opp spillingen? Nå er jeg så heldig at jeg har en mann som spiller selv, og som kan følge opp hva Hiawata får lov til å spille med å teste ut ting selv, og dermed finne ut hva vi syns er uaktuelt. Men jeg setter meg også inn i spillene, ved å lese artikler, tråder her osv. I tillegg tar vi alltid Hiawatas argumenter seriøst, og er vi unige om grensene tar vi en rolig samtale rundt det der alle blir hørt. Vi har en sønn som ikke lurer seg til særlig mye, og som har respekt for både våre og egne grenser. Selvsagt er barn ulike, men jeg tror allikevel vår seriøse tilnærming til hans spillinteresse gjør sitt. Vi avfeier det ikke som noe uviktig og noe vi egentlig misliker, slik mange foreldre gjør.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat