Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-07, 18:08   #14
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Meklingsattest

Det er ikke lenge siden jeg har vært noen runder med x'n om vår felles jente. Har ikke noe problemer med at han vil ha henne mer, men mer det motsatte. Men uansett så gikk vi runder med en saksbehandler på familievernkontoret. Vi fikk slippe å kalle det megling, for det var mer papirarbeid og slikt.

Uansett.. min erfaring med det familievernkontoret som jeg hører til, er at de er flinke til å se gjennom svadaprat og drittslenging. Jeg ville definitivt hørt om ikke datteren kunne tatt en 'uformell' prat med en av dem, slik at hun på nøytral grunn kan fortelle hvordan hun vil ha det. Det er jo viktig å holde fokuset på at det er HUN som er viktig, og at det faren ønsker og sier egentlig er uviktig.

Håper det går bra og at dere får ordnings på det. Det ER vanskelig å snakke med en tredjepart om slike forhold, for de kjenner ikke personene som er involvert. Jeg håper de er like flinke med dere som de var med oss, og at de klarer å holde fokus på jenta. Hun er i en kjempe sårbar alder!