Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-16, 14:57   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil på badet i et 60-tallshus?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har en liten tanke om svart dusjarmatur også, men må se på pris først.

Evt. noe sånt, men det er kanskje for in nå?

Tja, jeg tenker at det viktigste er at du lager et bad du liker. Jeg skjønner godt tanken med å ikke gjøre det too 2015, men egentlig heller det om det er gjennomtenkt med kule detaljer, i stedet for sånn kjedelig standardbad som liksom skal være nøytralt. Vi har vært på en god del visninger det siste året, og jeg kan fint leve med et bad som ikke er helt min stil, om det kler leiligheten ellers og er gjennomført og innredet med entusiasme og kjærlighet. Heller det enn helhvitt med grått gulv, litt struktur på de store veggflisene og en bred, firkantet innredning i liksomeik eller hvitt.

Jeg tror vi har den dusjen, bare i firkantet stål i stedet for rundt, faktisk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat