Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-16, 19:56   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alder - Spectre, James Bond

Snuppa skal på kino med trivselslederne på skolen. Trivselsledere går i 5.-7. klasse. Nå får vi vite at de har bestemt at de skal se Spectre, den siste James Bond-filmen. Filmen har 12-årsgrense. Hun er 11 år, men de fleste i 5. klasse er 10 år. Det skal være med voksne fra skolen.

Snuppa er en skikkelig filmpingle (akkurat som sin mor). Jeg tror ikke dette er noen god idé, for dette vil trolig resultere i mareritt. Hun har ikke lyst selv heller, men møter ikke gehør når hun sier på skolen at hun ikke vil se denne filmen.

Jeg har ikke sett filmen selv. Jeg likte de tidlige James Bond-filmene med Sean Connery osv. Men de siste filmene har vært for brutale til at jeg har villet se dem. Men det er mulig at det har blitt "bedre".

Kan filmpingler på 11 år se denne filmen? Er det greit at skolen legger opp til at de skal se filmer de egentlig ikke er gamle nok til å se?