Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-16, 20:08   #23
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Taxi] Når du er alene, setter du deg foran eller bak?

Eg setter meg som regel foran når eg er aleine og bak saman med den andre dersom vi er to.
Har opplevd ein gang å bli "klådd på" av ein drosjesjåfør, men eg er usikker på om det var eit uhell. Eg satt foran aleine og hadde på meg ein kjole som var relativt kort. Gjekk nesten ned til kneet når eg satt. Sjåføren køyrte litt for fort over ein fartsdump slik at vi hoppa i setet begge to. Så la han handa på låret mitt, rett over kneet, og sa unnskyld. Handa var vekke igjen etter eit millisekund, så han skjønte nok at han hadde gjort noko dumt. Håpar og trur at han blei like flau som eg blei over berøringa.
Til tross for denne opplevelsen har eg altså ikkje blitt skremt fra å sette meg framme når eg er aleine med mannlig sjåfør.