Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-16, 22:04   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Operasjon Askeladden - Facebookside

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg tar slike sider på like stort alvor som jeg tar sider som presenterer grums fra muslimske eller andre mer ekstreme miljøer. De er troll, de er ikke så mange, og det er ikke noen overraskelse at de finnes.

De fleste av oss er heldigvis normale og fornuftige folk - uavhengig av religiøs overbevisning eller statsborgerskap.



De er flere og flere, og de sier drøyere og drøyere ting. Jeg tror ikke det er lurt å fortsette å lulle seg inn i "det er jo ikke så farlig"-tankegangen, det er på tide å bli litt skremt.

Og kanskje til og med gidde å gjøre noe. Si noe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat