Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-06, 22:43   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manshow på TV2 Zebra.

Jeg er bare fascinert over at de har samme stygge stol som jeg kjøpte borti en bruktforrening her for å sitte i når jeg var gravid med bekkenløsning. Vi hadde ingen som dugde, så jeg kjøpte en skikkelig stygg søttitalls-stressless. Den er ikke her lenger, men de har jaggu meg to på scenen.

I tillegg burde de flytte teleprompteren litt opp, for når han står og liksom snakker inn i kamera, men i virkeligheten leser, så ser det ut som han titter ned på puppene mine. Etter nærmere ettertanke, kanskje det var effekten de ønsket.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat