Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-16, 09:51   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om speilegg, låttekster og "frihet"

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.


Sophie Elise har akkurat sagt at det var et feministisk budskap (men ikke et feministisk statement) å flashe pupp på Vixen blog award. Det var en spontan protest på at pressen bare kom til å skrive om at hun gikk uten bh - og ikke at hun ble årets blogger. Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner logikken. Hun viste puppen for å protestere på at folk bare kom til å skrive om puppene hennes. Eller har jeg misforstått noe?

Ja, dette var forvirrende. Jeg tror faktisk at Sophie Elise er så smart at det er vanskelig for oss vanlige dødelige å henge med i svingene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat