Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-07, 09:22   #50
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg ville da (sær som jeg er) ikke servert alkohol i et selskap hvor det var barn tilstede (ett eneste unntak: bryllup). Og jeg ville reagert SVÆRT negativt om jeg fikk servert alkohol i et selskap med mange barn. Dette gjelder for meg uavhengig av om selskapet er til ære for barna, eller for de voksne. Så lenge barna er tilstede skal det verken serveres eller nytes alkohol. For meg er dette like selvfølgelig som at det ikke røykes rundt barna.

Hvis du mener dette så sterkt, hvorfor synes du det er greit med alkohol i bryllup, selv om det er barn til stede? Er det OK å røyke i nærheten av barn i bryllup også, synes du?