Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-16, 13:25   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om fleirbarnssvangerskap og abort

Jeg er for selvbestemt abort men mot å velge bort en tvilling. Grunnen til det, er at jeg forutsetter at om en tar selvbestemt abort, så er det fordi en overhodet ikke er klar for å bli forelder. Om en derimot er klar for å bli forelder, men vil detaljbestemme seg til at det skal være én og ikke to, så synes jeg det er noe helt annet og noe jeg er strekt kritisk til.