Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-16, 12:53   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre lærer barna å mobbe

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg er som sagt enig i deler av innholdet, men ikke nødvendigvis alt.

Jeg gremmes over de som overser "innkjøring forbudt", og vrenger inn på skoleplassen 08.29. Ofte.

Eller de som er på familiehytta i påsken og bommer på stolen sin på terassen etter frokost, for da er de allerede fulle.

Eller naboen som ikke gidder å plukke opp etter hunden sin.

Det betyr ikke at jeg lærer ungene mine at de som ikke gjør som oss gjør ting feil, men noen ting er dumt og/eller farlig, og det skjuler jeg ikke for ungene.

Men det er forskjell på å formidle at enkelte ting er det dumt eller farlig å gjøre, og på å formidle at navngitte personer er dumme, fordi de gjør sånn og sånn.