Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-16, 16:50   #19
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foreldre lærer barna å mobbe

Jeg er enig i det Annemede, men det er vel heller ikke det brevet er ute etter? Jeg oppfatter at brevet er i mot drittslenging om andre pga deres valg/muligheter, ikke saklig diskusjon hjemme om hvorfor andre kan dra på ferie selvom en selv ikke gjør det.
Eks: "I dag så jeg at Pettersens har fåttt seg ny firmabil igjen, siste volvomodellen såklart. Han klarer seg jo ikke uten 4-hjulstrekk, skal jo på hytten nå og da. Ja, det er noen som har det." (Med tilhørende kroppsspråk) Kontra"Mamma, Ole skal på vinterferie til Thailand, være borte i to uker, skikkelig badeferie. Hvorfor kan ikke vi også dra på badeferie?" "Familien til Ole må bruke mye penger på å dra bort, men vi kan ikke bruke penger penger på det fordi *grunn*. "

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat