Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-16, 16:56   #67
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din rareste frykt?

Jeg har ingen irrasjonell frykt som hindrer meg i noe, men jeg synes jo at noen situasjoner er ubehagelige. Jeg har blant annet en irrasjonell frykt for å bli kjørt på av snøplogen. Dette henger helt sikkert sammen med en historie jeg fikk servert mange ganger som lita, at mora til venninna til mamma ble påkjørt og drept av snøplogen. Så jeg løper bort og fjerner meg så langt fra snøplogen som mulig når den kommer.

Jeg har også en helt irrasjonell frykt for at noen av mine nærmeste skal ta selvmord. Det var så ille en stund at jeg var redd hver gang jeg åpnet ytterdøra hjemme, redd for at jeg skulle finne mannen min eller sønnen min død. Dette har heldigvis roet seg, for det var skrekkelig vondt.

Men ellers er jeg ikke så veldig redd for spesifikke ting. Min frykt går mer på å bli tatt i å ikke være et godt menneske. Og det kan være veldig hemmende, egentlig.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat