Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-16, 12:28   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Coops kuponger

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Inspirert av denne tråden gikk jeg inn på Coops sine sider. Der fant jeg ut at jeg kunne finne saldoen min vha BankID, og ved å registrere bankkontonr og bruke mer BankID fikk jeg faktisk overført utbyttet jeg hadde liggende over til kontoen vår. Takk for inspirasjonen, Tallulah! Og da kan det altså gjøres slik.

Ja, fant ut av det til slutt.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har krysset av et eller annet sted på Coop sine nettsider at de ikke får lov til å bruke handlemønsteret mitt, kan det være det du har gjort, Tallulah?

Har sjekket, men har gitt dem tillatelse.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Stemmer. Lenge siden jeg har tatt i de fysiske kupongene, får de jo på appen.

Får ingen kuponger, verken her eller der.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat