Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-16, 22:15   #39
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snapchat for dummies

Jeg elsker Snap! Jeg liker det fordi det er kort, uhøytidelig, lite invaderende og gøyalt (iallfall er det det som er hovedtema blandt flesteparten av vennene mine). Slik vi bruker det er det i stor grad motsatsen til insta der mange ofte viser frem en mer glanset og stylet side av seg seglv. Også liker jeg at det er en kanal for å holde kontakten, og øye med, folk langt unna på en veldig hverdagslig måte.

Jeg tenker at det viktigste man må huske å formidle til barna sine er at bilder på nettet er bilder på nettet og det at de bare kan vises i max ti sekunder før de forsvinner bare er en illusjon. Man skal utvise nettvett og man skal ha en privat konto der man må inn å legge til venner/godkjenne forespørsler. Også ville jeg sjekket ut hvem barna evt. følger på Snap. Det er en del "Snapkjendiser" jeg ikke hadde syntes det var noe OK at barna mine fulgte, kan man si. Sånn sett gjelder de samme reglene på Snap som andre steder og muligheten for chat gjør jo at man må være obs på hvem ungene følger og sender snaps til.

Det drygeste med snap er de som legger ut tisekunderssekvenser av omtrent alt de gjør i løpet av dagen. Jeg liker tøysete snaps, snaps som viser frem noe eller sånne "god helg" "glad i deg" "thumbs up!"- snaps . Også elsker jeg de rare filtrene .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat