Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-16, 08:53   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kutyme på spa

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Tja. Det finnes jo settinger der man faktisk må gå litt utover sine egne grenser da. Nå er ikke spa nødvendigvis en slik setting, men det finnes da mange eksempler på situasjoner der jeg har følt meg ukomfortabel, men hvor settingen tilsier at det er JEG som eier problemet. Jeg husker selv fra ungdomstiden at det var fryktelig vanskelig å vite hva som var ok og ikke, så at en syttenåring trenger litt veiledning i slikt, synes jeg ikke er noe rart.

Jeppjepp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat