Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-16, 13:50   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg vet at det er mange 16-åringer som ikke bor hjemme, altså. Jeg tror det som slår meg mest er det totale fraværet av voksenpersoner over 21. Det viser vel hvor lite foreldre egentlig betyr for den aldersgruppen, de er bare randsonekarakterer i den store virkeligheten. Det som betyr noe er venner og skole. Vips så er mine barn der, og det er litt skummelt å tenke på.

Jeg er dessuten litt spent på hvor de vil med hovedstoryen denne sesongen. De har jo malt Noora godt inn i et hjørne allerede, og jeg antar at det vil snøre seg sammen enda mer for henne.

Gaia er ikke aktiv