Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-16, 16:52   #63
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABBs soningsforhold - igjen

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Vi er jo en rettsstat, en mye bedre stat enn ABB ønsker seg. Og i vår stat, så behandler vi alle med respekt, også innsatte som er barnemordere. Dette kan jo bli resten av livet hans, så jeg synes det er viktig at det er prøvet skikkelig, når han ønsker det. Også håper jeg han kjeder seg noe innmari - hver eneste dag i all fremtid, i all den grad han ikke angrer.

Jeg er så enig. Synes det er rart å "klage" på at vi bruker penger på dette. Hadde vi ikke gjort det, hadde vi sakte og sikkert lagt ned vår egen rettsstat. For hvem skal bestemme hvem som ikke er verdt å bruke sånne penger på?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat