Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-16, 19:29   #32
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er fullstendig hekta. I dag klarte jeg det igjen - å oppdatere kun minuttet etter at det var lagt ut noe nytt. Og det gjør jeg nesten hver gang. Noe sier meg st jeg sjekker litt for ofte.

Jeg vurderer å melde meg inn i facebookgruppa, for da antar jeg at jeg vil få beskjed når det er lagt ut noe nytt. Men den gruppa er nok ikke ment for damer på 40 år.

Du må bare passe på å melde deg inn i riktig gruppe, så er det riktig så mange damer som er 40 år som er medlem. (Om ikke så heftige bidragsytere. ) Jeg slet litt med å finne riktig gruppe (dvs den med over 20K medlemmer, for jeg tror ikke den kan søkes opp, men jeg kan sende deg linken, hvis du vil.)

Jeg har bestemt meg for å gi beng i om folk ser at jeg er medlem. Det er et såpass stort fenomen blant de som er "oppdaterte" at jeg har funnet ut at det ikke er flaut, men helt innafor.

Gaia er ikke aktiv