Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-16, 13:45   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Filmer sett i 2016

Jeg er ikke så ofte på kino. I påsken så jeg Hail Caesar. Da jeg så reklame for den, skjønte jeg jo umiddelbart at jeg måtte gå og se den! Coen-brødrene, George Clooney, 50-talls kostymebonanza!! Jeg ble litt skuffet. Det er egentlig ikke fordi det er noe galt med filmen, men jeg hadde så store forventninger. Min absolutt favorittfilm gjennom tidene er O brother, where art thou, med Cloonern i hovedrollen, også den satt i en tidsepoke og med herlige parodier. Men O borther har et tydelig plot som driver filmen (og humoren) fremover. Hail Caesar har knapt noe plot. Det er et slags glimt inn i en sterkt parodiert filmstudio-hverdag (ok, med noen komplikasjoner!), som man forlater like enkelt som man kom inn i den. Det er en serie tablåer. Morsomme, men ikke hysterisk morsomme, og ikke subtile nok til å være elegant humor som man ikke skal le hysterisk av. Channing Tatum var det beste med filmen, samt ansiktsuttrykket til George Clooney i den avsluttende Hail Caesar-scenen! Så: jeg anbefaler filmen, men ikke forvent noe i samme liga som O brother.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat