Tråd: Rasisme
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-07, 19:59   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rasisme

Jeg kjenner det går kaldt nedover ryggen hver gang noen snakker om "han der negeren som spiller på Brann" ... eller de som ikke ser såpene på TvNorge, såkalte "neger-såper". Jeg prøver iherdig å fortelle dem at slikt ikke passer seg, hvorpå han presterte å si "hva skal jeg kalle dem, da? Svartingene?" Hvorfor må du kalle "dem" noe da? svarer jeg, men til hvilken nytte.

Liker ikke at min datter hører slikt prat, men hva kan man gjøre. Dette er absolutt rasisme i mine øyne, selv om de mener at alle mennesker er like mye verdt.

Sist redigert av Skremmern : 19-06-07 kl 22:22.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat