Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-16, 00:02   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags briller er fine? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg kjøpte briller hos Specsavers. De hadde mye med blå- og gråtoner. Jeg kjøpte et par som var mørkeblå inni og lyseblå inni.

Tusen takk! Søkte litt her inne og leste litt forskjellig om Specsavers, men tror jeg tar sjansen. Optikeren min er hos Interoptik. Såvidt jeg fikk med meg brilleseddelen i dag, måtte be om utskrift. Han ville vel selge meg briller selv. Kan strengt tatt ikke prioritere nye briller nå, men kanskje ikke alle koster 7000, som de jeg allerede har.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat