Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-07, 08:05   #1
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ville du ha gjort?

Hvis denne personen er godt fungerende nok til å bo for seg selv med bare noe oppfølging, burde det da absolutt gå an å behandle ham som et selvstendig individ og snakke med ham.

Hvis det så er opplagt at han har problemer med å skjønne problemet av andre grunner enn at han er en festglad sjel, så ville jeg tatt kontakt med tjenesten. Hvis en fest tar av om natten for nte gang, ville jeg hatt samme terskel for å ringe politiet som for andre.

Dessuten - hvis han akkurat har flyttet til nabolaget, ville jeg kanskje invitert på kaffe og forsøkt å skape en relasjon til vedkommende - det er en god motivasjon til å ikke forstyrre hverandre unødig.