Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-16, 18:04   #1
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin

Hva er greia med det? Det irriterer meg sånn!

Jeg opplever jevnlig å gå eller løpe i skogen med musikk, og så kommer det løse hunder bort til meg på stien. De kan snuse, hoppe opp eller bare løpe bak meg. Hvis eier plystrer eller roper hører de ikke. Da tenker jeg at man ikke kan ha hunden løs? Det sier seg vel selv? Man skal vel ikke tåle at et fremmed dyr hopper opp eller snuser på deg når du er ute i skogen for deg selv? Jeg er ikke kjemperedd for hund, men jeg skvetter hvis den plutselig dukker opp. Hvis man sier i fra til eier er standardfrase:"Den er ikke farlig, da!". Uansett! Jeg løper i skogen for å koble av, har på musikk, og har ikke lyst på en løs bikkje i hælene som ikke lystrer. Uansett hvor søt den er.

Jeg er vokst opp med hund og er generelt glad i dyr. Jeg har ikke hatt hund siden jeg var 19 år, og er kanskje blitt mer skeptisk med åra. Er det sånt man bare bør tåle i skogen?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat