Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-16, 21:07   #43
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Står det skilt går jeg selvsagt ikke inn. Dessuten har de alltid vært på do. Jeg har ikke hunder som tisser på stolper. De løper. Og løper og løper og løper. Og så går vi derfra og fortsetter turen.

Jeg må innrømme at denne typen skråsikkerhet irriterer meg litt. Alle hundeeiere er merkelig nok helt sikre på at de vet deres hunder ikke bæsjer når de er inne på barnehageområder, eller aldri går bort til fremmede når de er løse i skogen, ikke tisser på lekeapparater, osv, osv, osv. Likevel opplever folk det motsatte til stadighet. Det er jo et mysterium.