Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-16, 21:16   #8
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det får du bare irritere deg over. De går ikke rundt og snuser. Helt sant! De løper 10-20-30 runder i sirkel, så er de ferdig. Akkurat det samme gjør de på fotballbaner. Jeg står i midten og ser de hele tiden. Jeg kan med 100 % sikkerhet si at de aldri har tisset i eller på noe i en barnehage. Det er sikkert rasebetinget også. Vi har mynder. Slippes de så løper de. De er ikke interesser i noe annet.

Jeg tenker også delvis slik som Niobe her, men støtter deg i det ang rase. Myndene elsker jo å løpe!

Hun tispen vi går med her, hun kunne vi gjort det samme med. Hun er for det første verdnes snilleste Golden, og i tillegg så er hun særdeles nøye på hvor hun skal gjøre fra seg

Nå går ikke vi inn på barnehager og lignende områder. Dels fordi vi har naturen som turområde, pluss at jeg ikke ser på barnehager som et egnet sted. Men du har kontroll, og da er det jo greit.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat