Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-16, 09:29   #248
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke råd til klassetur - så utrolig modig å si ifra!

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg er skeptisk til slike turer, etter en opplevelse fra egen ungdom der folk lo i konsentrasjonsleiren og spiste potetgull mens de så på film. Mens den ene jøden i klassen gråt. De som var på den turen evnet ikke å ta det inn over seg. Personlig vil jeg heller ta med barna dit selv, hvis vi skal. Jeg var selv ikke i en konsentrasjonsleir før jeg var i 20-årene, og det har ikke akkurat gitt meg manglende holdninger.

.

Enig med Pelle. Jeg var også over 20 første gang jeg var i en konsentrasjonsleir, og det gjorde et veldig sterkt inntrykk på meg. Jeg sier ikke at det ikke kan gjøre inntrykk på en femtenåring også, men det kreves faktisk mye av de som arrangerer en slik tur hvis man skal unngå at det mest av alt blir en "popcorn-happening" når man drar med mange fjortiser. Og selvsagt er 5700 mye for noen. Har man ikke pengene, spiller det fint liten rolle om man får mye eller lite for dem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat