Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-07, 14:37   #60
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din Beatles-favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vel, de hadde ikke kommet seg til de siste årene uten å ha de første årene først. Da de altså utviklet seg sammen ...

Nei, det satt jeg akkurat å tenkte på. Det jeg egentlig mener er vel at de er/var uvanlig gode musikere hver for seg også, i tillegg til at det var et lykketreff at de traff hverandre og utviklet hverandre. Og at de hadde Brian Epstein til manager. Tilfeldigheter og flaks og store talenter ga oss Beatles. Liksom. Jeg syns de siste årene understreket dette fordi de gjorde hver sin greie i mye større grad enn de første åra. De beviste at de var mer enn langt hår og rebelsk musikk, og beviste sin individuelle musikalitet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat