Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-16, 14:32   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bordplassere skilte foreldres nye partnere til konfirmasjon?

Dette har jeg ikke tenkt på før nå. Men jeg kan se for meg at jeg/singel mum sitter sammen med min særkullssønn og hans kone og barn, og på den andre siden av konfirmanten sitter far med samboer og stebarn.

Tviler på at en evt kjæreste av meg hadde fått plass så nær konfirmanten - men fars samboer har vært i konfirmantens liv noen år og fortjener plassen, synes jeg.

Hos oss er det ingen besteforeldre og ingen flere søsken involvert, så deretter blir det tanter, onkler og søskenbarn fra nyfødt og opp til midt i tyveårene (med partner(e)).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat